Jakość, a nie ilość – kardynalna zasada współczesnego marketingu

testery kolorów

Jak świat stary, tak każdy z nas chce wychwalić i wypromować to, czym się zajmuje. Szczególnie widoczne jest to już od lat w marketingu – gałęzi biznesu, która pozwala nam na pozyskanie nowych klientów i wygodną komunikację z potencjalnymi kontrahentami. Dzięki sprawnej promocji mamy szanse na dynamiczny rozwój firmy i wysokie zyski. Odkrywamy tajemnice doskonałego marketingu wizualnego, który sprawdzi się na szeroką skalę i pozwoli na rozwój naszej działalności.

Jakość na pierwszym miejscu

To, co publikujemy w Internecie, jest ważne i nie ulega to wątpliwości. Jednak nie zapominajmy o analogowej reklamie. Dzisiaj telewizja to już nie jest wygodny nośnik treści reklamowych, wiele osób deklaruje bowiem, że jej nie ogląda, ale odbiornik TV to nie wszystko. Zewnętrzne banery reklamowe, szyldy, ulotki czy wszelkiego rodzaju materiały marketingowe – biurowe kalendarze, wygodne organizery czy planery na biurka to sposób na długotrwałą promocję w przestrzeni. Dzięki temu nasza marka ma szanse się wybić. Trzeba tylko zadbać o zachowanie kilku reguł.

Jak stworzyć dobry baner reklamowy?

Dobry baner reklamowy to przede wszystkim jakość. Odpowiedni dobór kolorystyki, chwytliwe hasło na czasie i skondensowane informacje na temat naszej działalności – oto przepis na sukces promocyjny. Przyjrzyjmy się najczęstszym rodzajom banerów reklamowych dostępnych we współczesnym marketingu. To przepis na sukces oraz zwiększone zyski i to na długie lata!

Indoor

Banery reklamowe to w dużej mierze materiały wewnętrzne, tak zwane indoorowe. Zalicza się do nich wszelkiego rodzaju rolery przydające się na imprezach branżowych, wszelkiego rodzaju konferencje i inne wydarzenia, gdzie możemy pochwalić się naszą marką. Dobrym rozwiązaniem jest na przykład wsparcie finansowe czy brandowe na eventach. Ten swoisty sponsoring pozwala na poszerzenie zainteresowania naszą marką i często skutkuje rozwojem firmy. Jeśli zatem wybieramy się na targi, zaopatrzmy się w materiały marketingowe, które podkreślą, czym zajmuje się nasza marka i pozwoli na cykliczną promocję. W czasie wolnym od specjalnych wydarzeń możemy rozstawić takie materiały w naszym biurze, by nie kurzyły się i przydały w promocji. Jeśli nie mamy samodzielnej siedziby, dobrym drogowskazem w biurowcu będzie właśnie taka rzecz!

Outdoor

Z zewnątrz budynek, w którym mieści się siedziba naszej firmy, musi informować, gdzie można nas znaleźć. To absolutny obowiązek. Właściwie jednak to nie jedyne zastosowanie banerów reklamowych outdoorowych. Cała miejska przestrzeń w pobliżu powinna kierować do miejsca, gdzie jesteśmy. Mowa tu o drogowskazach, ale i widocznych z dużej odległości informatorach. Dobrze jest też rozmieścić w całym mieście banery reklamowe informujące o naszej firmie. Pozwoli to na poszerzenie grona klientów i niewątpliwie pomoże w całej kampanii marketingowej. Chociaż Internet to dzisiaj potężna baza wiedzy o przedsiębiorstwach, nie ignorujmy możliwości, jakie stwarza reklama outdoorowa. Zadbajmy o spójną identyfikację wizualną i jej wykorzystanie w przestrzeni.