W nowoczesnym marketingu warto stawiać na nieszablonowe rozwiązania – innowacyjne technologie pomagają osiągnąć jeszcze lepsze wyniki sprzedażowe. Tego typu propozycje można znaleźć między innymi w ofercie firmy Samsung, która proponuje urządzenia takie jak wyświetlacze reklamowe i listwy cenowe dla restauracji fast food.
Wyświetlacze reklamowe –marketing w każdych warunkach
Rozwiązania digital signage przeznaczone do użytku na zewnątrz muszą oferować odpowiednią jakość zarówno w dzień, jak i w nocy, a także przy różnych warunkach atmosferycznych. Wyświetlacze reklamowe firmy Samsung są w stanie zapewnić wysoką widoczność w każdej sytuacji. Czujniki natężenia światła w połączeniu z szerokim zakresem jasności obrazu sprawiają, że nawet intensywne słońce nie powinno przeszkodzić w wyświetlaniu reklam. Dodatkowo ekran może być automatycznie ściemniany w nocy, by zmniejszyć zużycie energii, jednocześnie prezentując obraz w przystępny sposób. Ponadto urządzenia południowokoreańskiej firmy są odporne na pył i wodę, a ich wysoka trwałość jest potwierdzona certyfikatem IK10.
Produkty z serii OHN-D są wyposażone w dwa odrębne ekrany umieszczone po przeciwnych stronach urządzenia. Dzięki takiej konstrukcji treści mogą trafić do szerszego grona odbiorców, a także mogą być lepiej dostosowane pod kątem otoczenia. Nowoczesny design sprawia, że wyświetlacze będą prezentować się w odpowiedni sposób w każdym miejscu, niezależnie od tego, czy jest to przystanek, ulica czy galeria handlowa. Jasność na poziomie 3 300 nitów ma zadanie zapewnić widoczność reklamy niezależnie od warunków oświetlenia.
Łatwa obsługa i świetne rezultaty – wyświetlacze reklamowe firmy Samsung to skuteczny marketing dla każdej firmy
Urządzenia należące do serii OHN oraz OHN-D to nie tylko wysoka jakość obrazu, lecz także sprawna obsługa wyświetlanych treści. To przede wszystkim zasługa systemu Tizen oraz wbudowanego programu MagicINFO Player S6. Osoby zarządzające wyświetlaczami mogą z łatwością dostosować komunikaty znajdujące się na ekranie bez potrzeby stosowania zewnętrznego oprogramowania. Kolejną zaletą takiego rozwiązania jest płynne odtwarzanie oraz wyświetlanie przejść bez żadnych zakłóceń. MagicINFO Player S6 może funkcjonować jako część szerszego systemu MagicINFO, który umożliwia również wygodne tworzenie treści, zarządzanie informacjami oraz analizę danych sprzedażowych.
Co więcej, aktualizacje i naprawy są proste dzięki odpowiedniej konstrukcji urządzenia. Aby dostać się do wewnętrznych komponentów wyświetlacza, wystarczy jedynie unieść ekran. W efekcie znalezienie źródła usterki, wymiana części, dokonanie napraw czy konserwacja podzespołów stają się znacznie łatwiejsze.
Wyświetlacze reklamowe Samsung OHN-D to dwa ekrany VA o przekątnej 85 cali i rozdzielczości wynoszącej 3 840 na 2 160 pikseli. Współczynnik kontrastu na poziomie 3 000:1 zapewnia głęboką czerń oraz biel, jak również bardzo dobre odwzorowanie kolorów. Kąty widzenia wynoszą 178 stopni zarówno w pionie, jak i poziomie, dzięki czemu treść prezentowana na ekranie będzie widoczna z każdego miejsca. Decydując się na produkty z tej serii, możesz mieć pewność, że reklama zostanie zauważona i zapamiętana.
Listwy cenowe w restauracjach fast food
Podstawą skutecznego marketingu jest zwrócenie uwagi klienta – to szczególnie ważne w branżach, które skupiają się na szybkiej obsłudze. Przykładem mogą być restauracje szybkiej obsługi, które skupiają się na przekazywaniu informacji o dostępnych produktach i promocjach w przejrzysty i przyciągający wzrok sposób. W ofercie Samsunga można znaleźć rozwiązania odpowiadające również na takie wymagania – listwy cenowe w restauracjach fast food to świetny wybór dla każdego lokalu tego rodzaju.
Menuboardy są dynamiczną formą prezentacji produktów, która daje spore możliwości pod względem dostosowania treści do obecnej oferty. Bogate, żywe kolory mają za zadanie przyciągać uwagę potencjalnych klientów, a prezentowanie menu w sprawia, że zainteresowane osoby mogą szybciej podjąć decyzję. Oferowane przez koreańskiego producenta listwy cenowe w restauracjach fast food dają szerokie możliwości personalizacji, a ponadto są proste w obsłudze i serwisowaniu. Tego typu rozwiązania mogą być stosowane zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz restauracji szybkiej obsługi. Produkty umieszczane na zewnątrz najczęściej służą do reklamy lokalu i przedstawiania aktualnych promocji, z kolei w środku sprawdzą się w roli cyfrowego, łatwego do aktualizowania menu. Autoregulacja jasności ekranu zapewnia bardzo dobrą widoczność bez względu na warunki.